Storm?!

Shit vad det har blåst idag eller! Som tur var slapp jag att cykla till Sancho, hade väl legat död i nått dike nu i sånna fall, haha. Stog och fixade med han lääänge idag, och övade lite trick. Han kan lyfta på höger framhov nu, vänster fattar han inte riktigt än men det kommer :) Testade ett nytt trick idag också, PUSS! Haha, det var han riktigt duktig på. Får se om han kommer ihåg det på söndag xD

Nästa lördag är det tävling som gäller! Kommer starta 20 cm med Sancho, och 80 cm med Madicken. Hoppas det inte blir allför stressigt, men jag har mamsen som hålla-häst-hjälp så det ska nog gå bra ;D

Postat av: elsa

Lycka till på tävlingen (:

Jag är oxå tävlingssugen, så jag ska nog anmäla mig i någon klass. ;D

Ska du ha någon häst i sommar ?

2010-04-17 @ 09:52:11
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: elsa

sv: Varsågod! :D

Just nu sköter jag en C-ponny några gånger i veckan. Han står stallad på ridskolan så jag brukar rida han på mina lektioner. Jag ska även hyra han halva sommaren :D

Han är till salu då han inte alls trivs där han bor nu, alla hatar honom typ då han kan sparkas & bitas.. ;/ Men jag tycker att han gör stora framsteg. :D

Man tror att han har blivit vanvårdad hos hans förra ägare, innan han kom till ridskolan.

Så ja, jag har lite att arbeta med men han är en sån fantastisk ponny så fort han kommer bort från stallet, så denna sommaren längtar jag så enormt till! :D

2010-04-17 @ 14:18:26
URL: http://elsaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0