Fredag 4/9

Idag har jag varit som en zombie! Jag är helt slut, som jag är varje dag nu typ? Är faktiskt ganska gött att gå och lägga sig tidigt och somna direkt :)

Pappa red idag, så hängde med dit. Var en kille i 9an som skulle börja, han red fan bra :O
Slutade att vara skötare idag också. Självklart var Merlin extra mysig just idag då.. Min tjockis för alltid. Men jag hinner inte, och orkar inte heller :/ Som tur var så piggade Sancho upp mig <3 Pluttisen, han ser så liten ut när han går i en hage med massa stora hästar :* Han hade tappat en sko också *suck*. Aja, blir bara skritt/lite trav på gärdet några dagar, men det är nice :) Idag var han lite seg, men han fick ju inte komma igång ordentligt, kunde inte galoppera ju. Menmnen, var ju inte direkt seriös-ridning heller ;)


Finast <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0