Äntligen hemma!

Har haft fullt upp idag, men det har vart kul! Ah, om man skippar skolan & utvecklingssamtalet så.. (a) Red ju Sancho & Varett idag :) Varett var ganska nervös i början, men sen när när jag började trava/galoppera så slappnade hon av/fick annat att tänka på xD Hon var i alla fall duktig, och jag är lite stolt över att jag kom upp på henne från marken ;) Sen var det Sancho's tur <3 Tog en sväng i skogen. Kom fram en jättesöt liten kille som frågade om han fick klappa, haha xD Han undrade om Sancho var trött, haha, jaow han var inte direkt pigg (a) Och sen ville ungen se när hästen sprang, var så sött sen när jag galopperade. Då sa ungen: "Titta hästen SPRINGER!" xD







Sen var det ju utvecklingssamtal.. Dom omdömena från förra året (som vi pratade om nu ;S) skiter jag fullständigt i. Vet att dom inte var bra, och jaow, jag vet att jag är bättre i år så. Vi pratade mest om gymnasie och sånt. Just nu vill jag gå hästgymnasium med typ inriktning samhäll? xD Haha, jag fattar inget av gymnasiegrejen så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0