Redan vinter?

Idag kom första snön. Tack gode gud så smälte det på marken! Det ska inte komma snö än, det har ju knappt hunnit bli mörkt på eftermiddagarna. Men jag måste erkänna att jag längtar liiite efter snön och mörkret ;) Bara inte än, om några veckor kanske!

Det har varit en konstig dag, jag har varit helt snurrig! För det första trodde jag det var lördag, min första tanke när alarmet ringde var "Wtf, VAD är det jag har missat som jag ska göra idag, klockan 7 på morgonen?!". Fick lite panik där ett tag, hehe. Jag sov ju hos pappa inatt, my dear mother är i Barcelona! Konstigt när man inte har alla kläder, smink & allt här, så fick det stressigt :o Sen trodde jag att vi slutade efter fysiken, men då hade vi en låång, jobbig svenskalektion kvar :( Vi är tvungna att läsa långsamt, men jag kan fan inte läsa långsamt. Är redan på kapitel 15, och det som är kvar kommer jag ha läst ut tills nästa lektion -.-' Suck.

IKVÄLL ÄR DET IDOL! :D Hurra hurra hurra!


Sanchosöt som var helt dyngsur :( <3

Postat av: Egoinas mamma

Sv: Vad gullig du är! Jag blev också jätterörd, är det fortfarande. Spelar ingen roll om hon vinner eller inte, det är enormt stort att bli nominerad också.

2009-10-17 @ 17:34:41
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0