Ny begining!

Japp, från & med nu ska Linnéa bli nyttig! :D Sluta med allt jävla småätande, och istället äta ordentlig frukost/lunch/middag + nått mellanmål. Så ska jag & mamma gå ut & gå 2 dagar i veckan, ska försöka hinna springa minst 1 dag också. Får se om jag lyckas hålla detta ;)

Idag har jag inte gjort så mycket. Skolan, skrattade ihjäl mig när Ann-Louise "skällde" ut Simon xD Sämre lärare är svårare att hitta, men som vanligt tycker läraren att det är oss elever det är fel på :) Jag tycker gränsen är nådd när man får be en annan lärare förklara på en annan lektion bara för att hela klassen ska förstå? Jaja, ibland undrar man ju varför folk blir lärare :D

Var uppe en sväng i stallet också, Sancho fick lite godis <3 Var mockat idag igen, så var typ där i.. 10 min xD Gick ut i skogen med mamma också, en dag av promenaddagarna avklarad.

Pusst, nu kan man andas ut och bara slappa ^^

Postat av: pappa

Vad bra!! Då kan vi springa ihop på helgen när du är hos mig. Kram

2009-10-05 @ 20:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0