Dagen har varit..

..bra :D Förmiddagen red jag ut på Sancho, han var riktigt pigg faktiskt! Försökte hitta en väg jag ridit en gång förut, men tappade bort mig lite (a) Ringde faktiskt mamma, men sen hittade jag xD Galopperade upp för en typ backe, var inte brant eller så. Då fick han riktig fart, söten :) Sen drog han med mig när vi galopperade efter det, haha! Det roliga när han drar är att man fortfarande har kontroll, så man kan väl inte kalla det dra egentligen men (a)



På eftermiddagen åkte jag, pappa, Jesper, Susanne, Nora, Mikaela, Ebba, farmor & farfar till nån bisonoxe-farm utanför Hjo, det var den största bisonoxe-farmen i Sverige, jag visste inte ens att det fanns sånna i Sverige xD Det var jättefint där och bisonoxarna var söta, älskar deras mular <3 Vi fick åka traktorvagn ut i hagen där bisonoxarna var, massa gulliga bebisar :) Sen tittade vi fjärilar, megaäckliga! Bleh.















På kvällen var jag med Ellen, vi hittade spökhus och det var läbbigt, HAH! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0