Polonäs.

Sista dagen i skolan då :) Hade en lektion på morgonen, tyska.. Vi lekte någon lek och fick sluta tidigare. Sen tittade vi på 9:ornas polonäs, dom hade Michael Jackson-tema. Tog en massa bilder :) När det var slut gick vi till vårat hemklassrum och fikade/fick våra betyg. O-M-G, hehe. Hade egentligen inte tänkt öppna betygen i skolan, men orkade inte vänta xD Blev nästan precis som jag trott, förutom att jag fick VG på HK :O Trodde jag skulle få G, men det var ju gött att jag fick VG! :D En del lärare var väl lite väl snåla, men det är ju inget att göra åt :)
Bilder:
Linnea, Jelena & Louise på tyskan.


Becca springer fram till tavlan xD


Amanda, Bettina & Emil


Ellen på polonäsen :)


Vi fick två nya CP-barn i klassen idag! :) Haha, nää. Sara & Elin bara ;)


Polonäs.


Polonäs.


Polonäs.


Polonäs.


Klassen fikar :)


Davy i sin fina mössa han fick av oss ;)
Och han kan verkligen INTE le, haha!



Elin :D


Ida :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0