10 december 2009.

Idag är det Nobeldagen, och självklart också Saras födelsedag! Grattis :D
Försov mig imorse, tittade klart på Torkel i Knipa och dansade linedance på idrotten. Njaa, inte så himla kul kanske.. hehe. Gjorde matteprov på elevens val, och ärligt så har jag inte den minsta aning om hur det gick. Svarade på nästan alla, tror jag hoppade över två. Menmen, jag hoppas bara på G, har inga större förväntningar.

Också var det ju ridlektionen. Var rätt stressad innan, så jag hade dåligt tålamod = gick inte så himla bra. Vi gjorde en massa olika grejer, framdelsvändningar, någon "ny" ridväg, avdelning utan tät och till sist få hästen att gå i form på volten. Behöver jag säga att det var det sista som gick sämst? ;) Jaja, vi har inte krävt så mycket av hästarna innan och behöver lära oss att ta tag i dom mer. Ska rida igen på tisdag, så får väl tänka på vad vi lärt oss idag och hoppas det går bättre!

Nu ska jag bara njuta av att ÄNTLIGEN slippa PROV! Matten var nämligen det sista provet innan jullovet :D Väldigt, VÄLDIGT skönt.

Postat av: Sara

hihi ,tack söt! <3

2009-12-10 @ 21:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0