Nattinlägg, gäsp.

Haha jag är lite trött :) Näe, inte lite, mycket. Idag har jag varit med Ellen, sjukt längesen! Vi gjorde inget speciellt, plockade körsbär x) Ellen lyckades fastna som vanligt, i ett träd denna gången. Sen skulle ju jag till stallet, åkte 19.55 ungefär, sjukt sent enligt mig (a) Cyklade i världens fart, över 20km/h nästan hela tiden ;) Inte illa! Lyckades skrämma slag på Sancho (jag blev minst lika rädd xD), han stod utanför stallet och jag visste inte att han var där så båda blev rädda xD Men han kom fram och blev nog glad över sällskapet, Anne var ute med Fleur så han var lite "gnäggig", haha. Gjorde iordning han i superfart nästan, red ju barbacka idag så x) Mys till en början, Sancho var lagom pigg och det var så fint att rida när solen precis är påvåg ner :) Men sen blev han väldigt pigg och ville hem till Fleur, han gnäggade några gånger. Blev bara skritt/trav och det var mys <3

Postat av: Marica Rödebäck

Vill du göra reklam för din blogg?

Lämna då en kommentar i detta inlägget: http://rodeback.blogg.se/2009/august/varan-tid-i-rampljuset-reklam-for-vara-blog.html

Så fixar jag det åt dig.



Om du redan fått denna kommentar och/eller du inte gillar att jag gör reklam - ber jag om ursäkt i förväg.

2009-08-06 @ 13:15:48
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Anna

Jätte fin blogg =) Hoppas du har haft en bra sommar

2009-08-06 @ 15:42:53
URL: http://annishanule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0