Home from Örebro!

Yes :) I fredags kom Ellen på kvällen, vi målade naglarna och bakade muffins! Dom blev lyckade :D



Gick upp 05.00 (!!) igår, suck. Jag var inte riktigt vaken.. xD När vi kom fram åkte vi direkt och tittade på Jespers match, dom förlorade. Sen åkte vi till stan lite, irrade omkring ett tag.

Och sen tyckte jag att vi skulle titta när 95tjejerna spelade, så då åkte vi dit :) Dom vann! Tog massa kort från matchen.





















Haha (a)

Sen fick vi komma in i stugan, den var rätt mys :) Bara det att det var massa spindelnät inne i mitt & Ellens rum..

Vardagsrummet, eller ah, typ xD


Köket :)


Mitt & Ellens rum :P

Sen badade vi och lite skit, efter det käkade vi på Pizza Hut, LOVE! Och sen åkte vi in till stan & tittade Harry Potter :D Bäst! Jag garvade rätt mycket, jag älskar Ron xD

Idag så badade vi hela dagen, bäst :) Haha! Mötte typ hela Tibro inne ju xD Sen åkte vi hem!

Postat av: becca

de va väldigt många bilder på lollo =P



<3

2009-08-13 @ 00:53:35
Postat av: becca

de va väldigt mkt bilder på lollo =P

<33

2009-08-13 @ 00:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0