20/8 glömmer vi typ?

Som vanligt är jag en dag efter ;) IGÅR i alla fall så var det en dålig dag. Det enda som var bra var att jag kastade 21 m spjut på idrotten, men man ska ju inte skryta (a)

Sen så var det ju ridning, på ridskolan. Typ.. lektionen var ju sådär? Merlin lyssnade inte alls, plus att jag red utan nosgrimma för att dom hade slängt den :S Liksom hallå? Sätt på en ny? Vi red på något gärde, dom hade klippt så det blev som en galoppbana ungefär. Så det blev race runt där ett antal varv (= intervaller?) Alla hästar blev megasvettiga, dom ansträngde sig ju massvis + att det var varmt. Sen skulle en del av hästarna gå lektion efteråt, hopplektion. Seriöst? Aja..

Och jag var nära på att flyga av Sancho.. Han blev väääldigt taggad, vägrade stanna, och så tog ju vägen slut så red rakt in i skogen där han tvärstannade. Men jag lyckades sitta kvar :) Blev ju lite skakis efteråt, hehe.. Nya sadeln var gammal, ful och knarrig. Men ååh så skön! Vet inte om jag gillar den eller inte, jag hörde ju knappt om det kom några bilar?

HAHA, märks att jag är trött idag = sur xD Jag låter nog surare än vad jag är :D


Postat av: Mikaela

På din lektion så körde ni intervaller som ger hästarna bättre kondition. Och om du menar att hästarna skulle gå på hoppspecialen så var det ingen av dom som gick + att vi hoppade inte.

2009-08-26 @ 00:13:05
Postat av: Linnéa

Sv Mikaela: Syftade inte på hoppspecialen, men lektionen precis efter. Dom hoppade ju faktiskt ute i hagen om jag inte såg helt fel?

2009-08-26 @ 15:28:41
URL: http://sheisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0