GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! ♥

Hoppas ni hade en bra jul/nyårsafton och att ni inte mår alltför dåligt idag ;) Jag hade en bra kväll, middag med några kompisar och sen gick vi ut på tolvslaget för att kolla raketer, ganska lugnt alltså. 

Ett av mina nyårslöften är att fota mer. Kameran har mest legat och dammat hela 2011, vilket är jättesynd, är ju så roligt att kika tillbaka sen i efterhand. Har inte bestämt mig för ifall jag ska lägga ut alla bilder här eller på andra bloggen, får fundera lite på det. 



Postat av: Adina & islandshästen Funi

Gott nytt år på dig! :) Jag tycker du ska fixa ett löfte om att bli frisk och börja rida Sancho mer igen :)

2012-01-02 @ 19:12:59
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jättefin blogg och häst!

2012-01-02 @ 22:45:50
Postat av: PATRICIA

snygg design du hade, gjort själv? :)

2012-01-04 @ 22:41:43
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0