Svar på frågor!

Vad heter din vanliga blogg?
Här hittar ni min vardagsblogg, där jag skriver om allt som händer utanför stallet, även lite bilder och sånt.

Hur ändrar man färgen/textstilen på rubriken i inläggen?
Eftersom jag är lite lat hänvisar jag till detta inlägget på Designadinblogg.se. Där är allt förklarat väldigt bra! :D

Vad kostade dina ridstövlar?
2499kr, sen fick jag 10% rabatt men det var bara ett tillfälligt erbjudande. Köpte dom på Skara Hästsport, osäker på vart dom finns annars. Kan även passa på att säga att dom är otroligt sköna nu när jag använt dom ett tag, är jättenöjd!


Postat av: Adina

Åh så fina dina skor är! :o :D

2011-05-08 @ 19:06:35
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0