Söndag

Jag har klarat en hel helg utan dator. Wow, haha! Men nu är jag tillbaka. Det har inte hänt så mycket på hästfronten, red ut en kort sväng på Sancho i fredags. Hade ganska bråttom, och som tur var fick jag in honom från hagen på bara 5 min (!!). Att fånga honom är ju inga problem, men det är Surprise som jagar iväg honom. I fredags blev jag i alla fall riktigt förbannad på Surprise, jagade iväg honom så fort han ens började röra sig mot mig och Sancho. Han försökte bara två gånger, sen ställde han sig och betade. Skönt! 

Ska upp och rida senare sen. Blir nog en tur uppe i skogen :)

Bus-Surprise


Postat av: Rebecka - fotoblogg

Tack så mycket! :D

2011-05-22 @ 17:22:51
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/
Postat av: Sofia - RACEHORSES

Jättefin bild :) Suprise är så fin , han liknar våran Linus väldigt mycket i färgen :)

2011-05-22 @ 17:58:37
URL: http://jockeylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0