Dagens ridpass.


Härligt väder..

Åh, idag är jag väldigt stolt över både mig själv och Sancho! Det blev en barbackatur, och jag var faktiskt smidig nog att hoppa upp utan pall. Inte illa ;) Red bort till en grusparkering och red lite på volt. I skritten fokuserade jag mest på min sits och inverkan. Bara för att jag skogsmullerider kan jag ju inte sitta som en säck potatis, haha! I traven blev det mer fokus på att hitta takten, han vill gärna börja "skutta" för att slippa undan arbete. När vi väl hittat takten och fått igång baken på honom så gick han fint. Kan säga att jag kommer ha träningsvärk imorgon, tusan vad jobbigt det är att sitta ner och verkligen jobba med sitsen ordentligt. Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd :)

Ät-paus, haha!


Rena jeans.. HAHA


Postat av: Adina

Ojdå.. du kanske borde ... borsta hästen ;) HAHA :D Jag borstade Funi jättelänge idag =)

2011-05-23 @ 16:29:56
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0