Bloggtips.

Har hittat några intressanta och fina bloggar det senaste som jag tänkte dela med mig av. Har ni tips på bra bloggar - tell me! 


Me and my twinsister
drivs som ni kanske förstår av två tvillingsystrar, Alice & Julia. Trots att dom är ganska unga (födda -97) fotar dom OTROLIGT fina bilder! Det är så att jag känner mig som en total nybörjare när jag tittar på dom, haha ;) 


Två ridskoleryttare drivs av två tjejer som heter Madde och Emelie. Deras blogg har en väldigt fin design, dom bjuder på fina bilder och intressanta inlägg.


Kylskåpetstankar är en blogg där man får följa Wenches vardag nere i Belgien, där hon jobbar i ett försäljningsstall. Hon berättar om hur annorlunda hästhållning det är om man jämför med Sverige, exempelvis hur man rider in unghästar som stått på lösdrift hela sitt liv. Verkligen intressant!



Postat av: Alice&Julia

Svar: Tack, vad roligt :D



Och tack för inlägget vad snällt, glada vi blir :D

Måste säga att din blogg är riktigt fin, gillar verkligen headern! :D

2011-05-15 @ 11:26:24
URL: http://meandmytwinsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0