Stallet next.

Ska strax till stallet. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska ta Sancho eller Mirre först, bror på om jag ska upp till ridhuset med Mirre. Det är ridskole-lektioner fram till 20:30 så jag vet inte riktigt om jag är pigg på att rida så sent, men då skulle jag kunna göra någon nyttig övning istället för att rida ut en liten sväng på en halvgalen häst ;) Tror nog jag tar ridhuset!
Update: Världens bästa pappa hänger med dit, bara för att lägga fram bommar och ev. ett litet hinder (om det inte är massa andra där). Han kunde till och med filma! :D

Föresten, har ni hört den här grymma låten från Melodifestivalen? Hela familjen här hemma kommer rösta som galningar på lördag när hon tävlat i andra chansen, hehe. Har ni någon favorit från Melodifestivalen?


Postat av: Mickaela

det är bara lektion till 8 idag

2011-03-03 @ 16:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0