Planer framöver.

Om lite drygt två veckor ser det ut som att det blir en liten tävling för min del! En cm-hoppning med Mirre, lite träning så bara. Vet inte riktigt vilken, eller vilka, höjder det blir. 80cm hade jag tänkt mig, men vet inte ifall jag ska ta en 70cm också eller kanske två 80cm? Skulle ju vara kul med 90cm, men jag tror nog det är säkrast om vi börjar lite lugnt, haha! Han klarar det säkert men ja, jag är ju inte riktigt så rutinerad.

Idag ska jag upp till Mirre. Rida lite lösgörande och så bara, för imorgon ska vi hoppa. Vi måste ju börja träna lite inför tävlingen, så vi inte skämmer ut oss totalt ;) Men jag tror inte det blir några problem, det har ju gått riktigt bra dom senaste gångerna vi hoppat. Fast vi har ju aldrig hoppat bana. Esh, det löser sig.

Senaste gången jag tävlade, förra våren. Oj vad längesen! Jag har ju utvecklats i alla fall.. Tur det!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0