Paint it.

Jag är enormt sugen på att rita på datorn nu! Ritade ju en lite halvseriös bild igår, och tyckte det var så kul att jag ville fortsätta och bara göra mer detaljer hela tiden. Tyvärr hade jag inte så mycket tid men jag tror jag börjar på en ny imorgon.

Denna gjorde jag i somras, men i slutet orkade jag inte anstränga mig så den blev lite.. skum. Men man ser ju att det är Sancho i alla fall! Den är kopierad från min bdb ifall någon undrar varför det är en ful stämpel på ;)

Postat av: Pia

Hej !

jag hade fotoshop och jobbade i det väldigt mycket men så hände nåt med min data och jag lämnade in den på lagning då photoshop försvann så jag jobbade i ett program som heter photofiltre så länge det är inte alls lika bra på långa vägar men på god väg absoulut för nybörjare ..menmen tänkte det kunde vara en rolig grej om du ville ha något att syssla med så länge

skicka ett mejl om du är intresserad så kan jag berätta hur man gör för att ladda hem det.Det är helt gratis :)

2011-03-22 @ 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0