Matchning i vardagen.

Är det bara jag som för det mesta är noggrann med att utrustningen ska matcha och att både häst & ryttare ska se hyffsat snygga ut? I vardagen då alltså. Jag slänger ofta på ett par vita lindor på Sancho för att vi ska se lite snygga ut, även om vi bara ska ut i skogen. Eftersom jag varken tävlar eller tränar tycker jag faktiskt vi får lyxa till det lite i vardagen ibland ;) Jag älskar att mixa och matcha med olika schabrak, lindor, benskydd, sadlar/träns. Hade jag varit rik hade jag haft en hel hög med matchande outfits, hehe. Brukar du matcha i vardagen?


Postat av: elin

Näe ;) Det är är ju fint at matcha och så men jag är lite lat för att byta schabrak bara för att det ska matcha :p

2011-03-03 @ 19:06:39
URL: http://horzeandriders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0