Hitta inspirationen.

Igår satt jag och kollade på en massa gamla filmer på mig och Sancho - vilka minnen! Det är en hel del man "glömt", minnet behöver nog uppfriskas lite ibland. Kände efteråt att jag ville ut till stallet direkt, haha! Så det kan ju vara ett litet tips om man har dåligt med inspiration, kolla på gamla filmer som ökar motivationen :)

Min och Sancho's 1års-film, tänk att det snart gått ytterliggare ett år.. Tiden går fort när man har roligt :)


Postat av: Adina

Aw.. Jag önskar jag filmade mer i träsket.. kanske ska börja med det, det är mycket roligare än bilder! :)

2011-03-16 @ 15:25:59
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Alva!

Ha ha! Härligt liv ni har tsm! Min isis som tyvvär gick bort i november 2011 han var typ min andra själ... jag visste inte vad jag skulle ta mig till utan honom! Men vi gorde precis ALLT! (som ni också vekar göra!) Jag red och köpte glass med honom ha ha! och det hände att han åt den åt mig;)Men många som ty cker att de tär hemskt att hästarna inte har något täcke när det blåser har nog faktiskt inte fattat att man kan göra som DU! Bara vara me sin häst! som man är med kompisar! DEt ÄLSKADE jag med den här videon! Att det syns att han har valt dig och du valde honom! Som jag och min straumur (ströjmer)!! Önska er ett lyck atill;) (bilder på min "roliga" isis finns på min blogg om du vill kolla!) Bara så att du vet så hadde han kursing-syndrom det är därför han ser ut som han gör XD!<3

2012-02-28 @ 15:28:14
URL: http://alwayislandshastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0