Dagens ridpass - Sancho.

Fasen vad rädd jag blev idag! Vi hade kommit en liten bit när både jag och Sancho hör något vid bäcken. Han stannade och kollade, och jag blev lite fundersam eftersom jag såg något som rörde på sig. Helt plötsligt hoppar det fram en räv! Jag blev skiträdd och övervägde att vända tillbaka, men då fick Sancho take charge och han knallade förbi i rask takt. Tur att någon av oss är modig, haha!
När vi väl kommit till skogen blåste det halv storm, men vi fortsatte. Det blåste värre efter en stund, tills jag trodde att träden skulle brytas på mitten. Så jag vände och stressade fort ur skogen, bara väntade på att vi skulle få ett träd i skallen.. Men vi överlevde ;)

Postat av: Adina

HAHAH! Fegisar! ;)

2011-03-07 @ 23:14:09
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

aww, så söt han är :)

2011-03-08 @ 15:50:38
URL: http://sofiacamming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0