Snurrigt värre!

Vet inte vad som hänt med mig den senaste tiden, jag glömmer bort grejer HELA tiden. Min hjärna har väl tagit en semester, fast det är troligare att den har fullt upp med att hålla koll på fysikprov och gymnasieval. På tal om gymnasieval, där har jag också tappat bort mig totalt. Imorse var jag helt säker på Samhäll-Beteendevetenskap, men precis när jag skulle skriva ut och lämna in började jag tveka. Så nu kan det nog bli vad som helst. Eller nja, kanske inte riktigt, men jag funderar faktiskt på Natur-Samhäll nu. Jag som alltid sagt att jag aldrig skulle gå natur! Det är alltid matten som avskräckt mig, men tydligen läste man lika mycket matte som på Samhäll-Beteendevetenskap om man väljer Natur-Samhäll. Jag gillar ju faktiskt NO-ämnena hyffsat, så det kanske vore nått..? Jag tror jag får singla slant om jag ska kunna välja!



I alla fall, idag var det väldigt snurrigt även i stallet. Jag hade fått för mig att jag skulle släppa in hästarna, men jag fick inget svar från varken Anne eller Sara så jag tog in hästarna för säkerhets skull.. Men ja, det var inte idag jag skulle ta in dom, men det var ingen större skada skedd för då fick Anne en ledig kväll. Tur att jag inte gjort fel, haha! Tänk så pinsamt tokigt det kan bli. Hjärnan får komma tillbaka från semestern snart innan jag gör något annat galet.


Postat av: T O V E K J A E R R A N

Läs natur! Det vinner du absolut på i längden :) Visst, det är lite kämpigt, men väldigt kul oxå! :D Jag är inne på 2dra året nu, och har inte tvekat en sekund :)

2011-01-27 @ 20:55:29
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/
Postat av: Emma

Inte natur! Helveteeeee heller :(

(fast du gör såklart som du vill....) ;)

2011-01-27 @ 21:41:27
Postat av: Adina

Hahah! Min hjärna har alltid semester känns det som, särskillt nu ;)

Själv går jag ju naturinriktning. Om du inte gillar matte är ju typ inte natur riktigt rätt då det är väldigt mycket matte. Men om man bara har koll på grunderna så som prioritetslagar, multiplikation och addition av bråk osv så går det ganska lätt.

Min lärare säger att B-kursen är svårast då det är så mycket nytt (eran 2:a eller nå), sedan blir det mest lite nya begrepp för samma saker osv. Lite småknas är det allt :)

2011-01-27 @ 22:35:36
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0