Sancho - lätt eller svår?

Jag vet inte vad ni fått för uppfattning om Sancho genom bloggen, men jag tycker i alla fall att han är lätt, att både rida och hantera. Men om man tänker efter lite så är det nog inte alltid så.

Jag skulle låta vem som helst hantera honom, snällare häst finns verkligen inte. Rykta honom, sadla honom, kryp under magen på honom, ja gör vad tusan du vill, han bryr sig inte. Det enda som kan uppfattas som "farligt" i andras ögon är ju när han tigger, öronen är slickade bakåt och han ser verkligen inte glad ut. Men han attackerar inte i alla fall ;)



Att rida honom i paddocken är nemas problemas, han är lugn lat och är bara allmänt okomplicerad. Där skulle jag slänga upp vilken unge som helst! Ute i skogen/på gärden är det lite annorlunda. Han är pigg, på snudd till het, i alla fall i traven och galoppen. Jag skulle inte riskera att låta någon oerfaren ryttare rida honom faktiskt, i alla fall inte utan att dom vet riskerna ;)


Omröstningen Vad trodde du om Sancho, lätt eller svår? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa en egen folkomröstning!


Postat av: Adina

Hej Linnéa!

Jag försökte göra en omröstning men det blev en jätteful grön kant runt själva omröstningen. Hur får jag bort den? Jag har inte publicerat då det såg så grymt fult ut.

Kan det vara någonting i stilmallen eller så? Kollade på koden som jag klistrade in i HTLM formuläret och såg inga färgkoder någonstans.

2011-01-06 @ 16:38:14
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: tilda

Jag förstår precis vad du menar! ;)

Jätte fin header btw!! Har du gjort den själv? :)

2011-01-06 @ 16:46:26
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0