Mosat finger!

Sitter här med ett mosat finger. Aj. Jag/mina kläder verkar vara väldigt smarriga, i alla fall enligt hästarna! Suprise tuggar på mina skosnören, Q käkar på allt (vantar, skor, hår, jacka, grimskaft - you name it) och Sancho.. Ja, Sancho tar priset. Han äter på fingrarna :) Så tack vare honom är mitt fingrer mos.
Det är bara Fleur som lämnar mig ifred, haha! Näe, men Surprise och Q är faktiskt väldigt söta när dom ska undersöka mina kläder. Speciellt Q, stod ett bra tag i hagen idag och skrattade medan han tuggade lite på mina vantar. Men det mysigaste är ju när han lägger mulen på axeln och blåser luft i ansiktet :') Han är bra söt ibland faktiskt.



Postat av: Wilma

Gulligt :D

2011-01-10 @ 10:23:12
Postat av: Adina

Aaj Aj Aj! Hoppas inte det blev allt för allvarligt?

Men lite gulligt ändå att de gillar dig så mycket att de tror att du går att äta :')

2011-01-10 @ 22:01:47
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0