Halvpaus?

Uppdateringen har inte vart riktigt som vanligt det senaste som ni kanske märkt. Ja, jag ville njuta av dom sista lovdagarna men det sista blev inte direkt så bra. Idag har skolan börjat, ganska slappt men det är ju trots allt tisdag som är en av favoritdagarna. En dag utan matte är en bra dag, hehe. Somnade direkt när jag kom hem, sen åkte jag bort till mamma och packade ALLA mina grejer. Tänk er, att packa ner alla kläder, alla skolgrejer, ridkläder och andra nödvändiga saker i väskor/påsar dvs inga flyttlådor. Haha, jaja, 3 väskor och 7 påsar blev det. Och det var det nödvändigaste, resten får jag flytta senare.

I alla fall, det är lite fullt upp just nu, och bloggen är inte prioritet 1. Men blogg-beroende som jag är så tror jag att jag är back on track innan ni hinner sakna mig allt för mycket ;)
Får även be om ursäkt för att jag varit extremt dålig på att svara på kommentarerna, även om jag inte svarar ska ni veta att jag uppskattar varenda en!


Postat av: Adina

Ska du flytta? :)

Jag kommer sakna dig :o Du är en stor inpirationskälla och har en jättetrevlig blogg Linnéa!! Precis så som en blogg ska vara :) Skulle nog vilja säga att du är en top 2 blogg för mig, kan inte riktigt välja mellan din blogg och en annan :)

2011-01-12 @ 22:20:28
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0