Dagens ridpass.

Idag kände jag verkligen inte för att ge mig ut i blåsten, men vad gör man inte för att hästen ska få röra på sig? Haha, jag vet inte direkt om Sancho uppskattade en blåsig, halkig ridtur men. Det blev bara en liten tur barbacka, och idag försökte jag faktiskt mig på att trava (barbacka alltså, annars travar jag ju haha!). Han har verkligen världens skumpigaste trav, och hans rygg är inte direkt den bekvämaste = aj aj. Men det gick hyffsat bra :) Gjorde lite sidförande i traven också, till en början protesterade han, men sen gav han med sig - och blev stark istället. Haha, är det inte det ena så är det något annat, eller hur? 

Snart ska jag iväg på utvecklingssamtal, hade glömt det men som tur var kom jag på det i tid!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0