Dag 10 - Mina drömmar.

Mina drömmar, inom ridningen/hästsporten, är att lära mig & utveklas som ryttare. Jag har inga speciella drömmar om att ex. tävla VM, utan vill som sagt bara bli så duktig som möjligt. Helst av allt skulle jag vilja bo på en liten gård med ett litet stall, och kanske ha runt 3 hästar. Självklart skulle två av dom vara mina drömhästar, och den tredje kanske skulle vara ett föl som jag ska rida in/utbilda själv?

Drömmar utanför hästfronten då. Jag vill tjäna hyffsat mycket pengar, inte supermycket men jag vill slippa oroa mig för att pengarna inte ska räcka månaden ut, och jag vill absolut inte stå inne i mataffären och kolla jämförelsepriserna på precis varenda grej. Jag vill kunna spara pengar varje månad, och jag vill kunna spontanköpa kläder/prylar. Och åka på en lång utlandsresa minst en gång om året. Plus att ha råd med hästarna såklart. Jag vill ha ett jobb jag trivs med och jag vill ha underbar kille (vem vill inte det? haha!). Jag vill upptäcka världen, för sitta i Tibro tänker jag inte göra livet ut. Sen vill jag ju självklart att jag/mina närmsta ska få vara friska livet ut :)

Postat av: Adina

Gift dig rikt :) Annars kommer det aldrig gå ihop =)

2011-01-29 @ 17:32:58
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Adina

haahh ;)

2011-01-29 @ 17:33:36
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0