Vad kan bli bättre med min blogg?

Jag bloggar ju faktiskt delvis för eran skull, så ni ska ju självklart kunna ge mig lite konstruktiv kritik så att bloggen blir roligare att läsa. Yes - ni får säga precis som ni tycker! Har jag för dålig uppdatering? Kanske vill du ha mer åsiktsinlägg, eller kanske mer inlägg om mig? Uppskattar verkligen om ni svarar antingen i omröstningen eller i en kommentar! :)

Omröstningen Vad kan bli bättre med min blogg? är en tjänst från fnul.se där du enkelt kan skapa omröstningar!


Postat av: Adina

Jag vet inte riktigt vad jag vill läsa mer om här, jag tycker du har en bra blandning, lagomt mycket inlägg. Jag gillar alla inlägg men kanske skriva mer detaljerade dagens ridning inlägg (om än att just nu det inte är speciellt mycket rida pga ishalka, det blir lite mer åka häst vad jag förstått?).

Men fortsätt som du gör, blogga ungefär lika mycket som du gör nu, sedan om du skriver något inlägg mer ibland är det bara roligt. Men du ska absolut inte börja skriva 10 st "jag bloggade idag för att jag kände för det men har egentligen ingenting att skriva". Skriv när du har någonting att skriva (vilket jag alltid tycker du verkar ha, det är aldrig ett inlägg som bara kom "för att")

Fortsätt såhär! Röstade inte då jag inte kände att jag ville ha mer eller mindre av någonting :)

2011-02-05 @ 15:43:51
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0