Snart är det även sportlov för mig.

Nu har vi här i Tibro fått sportlov, äntligen! Men jag kan inte riktigt pusta ut än. För här sitter jag, en fredagkväll, och skriver ett projektarbete om judendomen/förintelse. Mitt fel att jag inte jobbat tidigare, men ändå. Jag har tills tolvslaget på mig att mejla skiten till läraren, och frågan är om jag kommer hinna.. Haha, jag hinner definitivt inte om jag sitter och bloggar ;)

Det jag ville säga var i alla fall att nu när det är sportlov har ni en massa roliga inlägg att se fram emot. Jag ska försöka knåpa ihop en massa redigeringstips, även fototips, mycket nytagna bilder och så ska jag sätta mig ned och skriva några riktiga åsiktsinlägg om diverse grejer. Dessutom hoppas jag att det blir mycket tid i stallet, så några roliga inlägg om Sanchos hyss kommer ni väl också få ta del av, haha. Sounds good, right? :D


Postat av: elin

låter as bra! ;)

2011-02-11 @ 22:15:43
URL: http://horzeandriders.webblogg.se/
Postat av: Adina

Låter jättebra Linnéa! För mig är det två veckor kvar innan sportlovet, och då är jag i USA och kommer säkerligen inte skriva speciellt många inlägg :)

2011-02-11 @ 22:54:05
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter fintfintfint. (speciellt åsiktsinläggen!) :)<3

2011-02-12 @ 11:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0