Nationella proven.

1 avklarat, och 10 kvar eller nått? Dagens prov, läsförståelse i svenska, var väl inte alltför svårt. Jag totaltmissade en VG-uppgift, men annars så tror jag det gick bra. Det blir värre på torsdag när vi ska sitta och skriva uppsats i 3 timmar. Eller muntligt matteprov! Det kommer bli det värsta.

Vi hade även något styrketest på idrotten idag. Skulle egentligen inte varit med för jag mår inte helt okej. Men det var bara att gå hem och hämta gympakläder, och göra sitt bästa. Well, jag behöver nog inte ens säga att det gick skit :) Men seriöst, jag är ingen styrkemänniska. Jag är ingen träningsmänniska överhuvudtaget. Jag trivs på hästryggen där det mer handlar om känsla.


Postat av: Caroline

Superfin blogg! :)

2011-02-09 @ 02:24:21
URL: http://ridinghorse.blogg.se/
Postat av: Adina

Jadu, jag minns hur jobbigt jag tyckte nationella var. Eller mer innan, efteråt var det inte lika jobbigt. Men vi hade bara nationella i eng, sve, ma och no ;)

2011-02-09 @ 17:43:44
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0