I'm very lucky.

Man brukar ju säga att hästmänniskor är ganska speciella (dvs. dryga, taskiga, snobbiga), och det har säkert alla, inklusive jag, varit med om. Men jag har även träffat genomsnälla hästmänniskor, och två av dessa är Anne och Sara. Jag har verkligen tur som får ta hand om en häst med så snälla ägare. Ni skulle bara veta hur mycket jag lärt mig av dom under de 1,5 åren jag haft hand om Sancho. Jag har fått otroligt många tips, fått följa med på träningar, alltid fått svar på frågor hur dumma dom än varit + massa annat som jag säkert glömt. Men framför allt är jag otroligt tacksam för att jag fått möjligheten att ta hand om världens gulligaste ponny. Den här tiden hade inte kunnat bli bättre, och jag hoppas jag kommer få spendera mycket mer tid i det lilla gula stallet i Rankås.

Insåg precis att det här låter som ett avskedsbrev eller nått, haha! Det är det absolut inte, ville bara säga tack :D


26 juni 2009, en speciell dag.

Postat av: Adina

Riktigt bra skrivet Linnéa! Man har verkligen en massa tur att få ta hand om underbara hästar.. :)

2011-02-18 @ 17:00:57
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: anne

vi hoppas vi får ha kvar dig många år till det finns ju fler busfrön som vi nog behöver hjälp med, och sancho behöver dig jätte mycket för han har i stort sett bara dig alla är ju så taskiga imot honom. han bara älskar dig och pepparkakor hi hi

2011-02-20 @ 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0