Det går dåligt ibland.

Något som jag är rätt kass på är att visa när det går dåligt. Det kan vara allt ifrån ett ridpass till ett prov, men principen är samma - jag försöker dölja det så gott det går. Här på bloggen har jag blivit bättre på att skriva dom negativa sakerna ifrån ridpass, nu skriver jag faktiskt så som det går. Det tycker jag är viktigt att visa, för det går dåligt för ALLA ibland. Skulle allt gått perfekt hela tiden hade vi inte varit mänskliga ;)

Lagom söt bild på Sancho, hihi

Postat av: Adina

Ibland går det dåligt, typ i höstas när ingenting fungerade. Men det går verkligen i sjok! Ibland är allting toppen , men oftast är det någonting som inte riktigt fungerar :)

2011-02-23 @ 14:45:25
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0