Dagens ridpass + stallmöte.


Idag var Sancho väldigt.. snygg. Han hade rosa schabrak + gjord, reflextäcke och grimma med tyglar. Slappt, oh yes ;) Vi skrittade en liten runda bara, men det var ganska mysigt. Dock mötte vi en "älg", eller vad Sancho trodde var en älg. Det var nämligen Mirre, haha! Jag trodde seriöst Sancho skulle få en hjärtattack, hela kroppen skakade och hjärtat bankade i samma takt som en kolibris. Han sprang inte iväg i alla fall, duktig polle :)



Stallmötet gick bra, fick träffa alla hästägare och sen bestämde jag med Mirres ägare vilka dagar jag skulle ta för två veckor fram. Denna veckan blir det full rulle, har 1 häst-fri dag. Men det är riktigt, riktigt kul, för man vill ju vara i stallet så mycket som möjligt! :D

Postat av: Adina

HAHAHAH! MIRRE - ÄLG - MIRRE - ÄLG

Åh .. lille sancho gubben :')

2011-02-20 @ 21:24:26
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Fredrika

sv; jo iochförsig, men jag tyckte ändå att det var lite brutalt att göra så som han gjorde, såg ut som dem stressade väldigt mycket..:s



ja gud ja, tror inte han tänkte när han la ut filmen..-.-

2011-02-20 @ 22:51:34
URL: http://fredrikaasplund.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej,

skulle du inte kunna skriva om hur man gör bara en del av en bild svartvit medans det andra är kvar i färg? om du har ett hästhuvud i fokus, ett porträtt, och vill göra bara bakgrunden svartvit, hur gör man? ps vill inte riktigt lyda mig :(

2011-02-21 @ 11:13:37
Postat av: Ellen

Fin bild :)

2011-02-21 @ 14:10:45
URL: http://mokoko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0