Dagens ridning med massa bilder.



Dagens outfit - rödvit :)

Sancho var helknäpp idag! Han var galet pigg, slängde sig för spöken och kickade mot skänkeln?! Att han kickade var ju rätt ovanligt, det har han faktiskt bara gjort en gång med mig innan. Överskottsenergi blandat med tjurighet kanske? ;) I traven försökte han dra iväg hela tiden, och när jag höll emot så körde han ner huvudet och bara tågade på. Ja.. vad ska man säga? Kul att han inte bara är snäll hela tiden. Han får gärna kicka/bocka/sticka lite mer så jag får en utmaning, hahaha!

Tog faktiskt med kameran ut på ridturen idag, så här kommer lite bilder!





Vi hittade en söt shettis! :D

Som Sancho tyckte var superintressant ;)

Postat av: [elsa]

Åh, mysiga bilder!

Och jag tror jag dööör, vilken sör shettis! Hahaha!

2011-02-13 @ 11:23:22
URL: http://elsaglans.blogg.se/
Postat av: Adina

Åh vilken härlig ridtur! Nu fick jag lite ridabstinens, hade tänkt fara förbi Funi idag - men blev fast hos Frida så jag kom mig inte till bälinge nog tidigt. Det var middagstid när jag var där :)

2011-02-13 @ 20:45:26
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0