Dagens ridning.

Jag överlevde den inte allt för härliga promenaden ;) Iskallt var det. Käkade frukost i stallet också, men jag vet inte om det var jag eller Sancho som uppskattade den mest. Tydligen tyckte han att pappas hemmagjorda bröd var riktigt gott, för helt plötsligt var halva mackan borta..!


Det här var det gladaste Sancho kunde få till idag ;)


Eftersom jag inte ville gå 2km i obekväma ridstövlar/ridbyxor, tog jag faktiskt jeans och uggs idag. Det var skönt att slippa frysa om fötterna för en gångs skull, Hööks-stövlarna är ju totalt världelösa.

Ridturen då. Red samma runda som igår, och även idag blev det mer galopp än vad jag önskat. Vi skulle verkligen behöva en galoppbana nu, så han kunde få springa av sig lite. Han var dessutom stel som en pinne, huvudet var uppe bland stjärnorna och form var inte ens att tänka på. Nöjde mig när han släppte efter lite, sen fick det bli långa tyglar.

Postat av: Josäfin :>

Åh-men-herre-gud, vad kär jag blev i din nya header :o

2011-02-18 @ 18:02:46
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Adina

Hahah, ser väldigt seriöst ut med uggs och jeans på hästryggen (; Men härligt att rida, jag längtar tills kylan lagt sig så jag kan åka ut till träsket och mysa med min lillpojke :)

2011-02-18 @ 18:47:38
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0