Dagens ridning 2.

Ja, idag har jag faktiskt ridit två gånger. Jag kan inte säga något utförligt än, för jag själv vet faktiskt inte så mycket. Jag har i alla fall varit och "provat" en häst, som ev. behövde ridas några dagar i veckan. Mina armar är som spagetti nu efteråt, haha! Den var ganska mycket större än Sancho, och redigt stark. Men annars var den väldigt trevlig. Kul att få hoppa lite också :) Ägarna verkade också väldigt bra att ha och göra med, så det känns bra. Får se vart det leder.

Detta betyder absolut inte att jag ska sluta rida Sancho, det skulle jag aldrig göra (jag väljer ju till och med gymnasium anpassat efter honom..). Jag får helt enkelt hinna med två hästar om det skulle bli aktuellt :)
Sancho är och kommer alltid vara min älskling ♥


Postat av: Adina

Roligt med en ny häst! Det är roligt att rida olika som lite omväxling :)

2011-02-14 @ 23:43:12
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

tackar så hjärtligt för kommentaren :) såna som behövs.vilken söt häst på bilden :) vad räknas den som för färg? stickelhårig? :)

2011-02-15 @ 00:34:52
URL: http://forzi.blogg.se/
Postat av: Mickaela

Men gud vad roligt :D

hoppas att det kmr till kritan :)

2011-02-15 @ 13:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0