Dagens ridning.


Rosa rosa rosa ;)

Sancho verkar ha hört min önskan om att han skulle bocka/sticka lite mer. Tog en liten sväng i skogen, och han var nästan lika pigg som igår. I första galoppen lyssnade han bra, även om han nästan galopperade på stället innan han bröt av *haha*. Men sen när jag fattade galopp igen drog han ner huvudet precis i fattningen och gjorde något slags skutt framåt, väldigt sött ;) Han drog inte iväg då i alla fall.
Jag brukar trava av honom på lite halvslappa tyglar i slutet, och han brukar sällan göra något "dumt" annat än att öka traven. Idag var han inte lika snäll. Helt från ingenstans drar han iväg och jag hade ingen chans att få stopp på honom, haha! Kan säga att araben kom fram där, svansen stod rakt ut och huvudet var uppe bland stjärnorna. Han fick även ett sånt där gulligt B-ponnysteg ;)

Såhär såg han nog ut.. HAHA

Postat av: sofia

SV: jaha okej! Då förstår jag! :)

2011-02-13 @ 17:51:58
URL: http://sofiaaxh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0