Dag 15 - Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över.

Det är lite svårt att säga något som vi gjort som jag är stolt över, för vi har ju inte gjort speciellt mycket egentligen. "Jag är jättestolt över den fräsiga galoppen vi får till i skogen". Nä, skämt åsido. Jag är nog lite stolt över att vi tog oss runt 20cm på tävlingen i våras. Inte för det var speciellt svårt då, haha. Det var väldigt roligt i alla fall, eftersom det märktes att Sancho tyckte det var så kul! Han är ju pensionerad tävlingshäst så han kanske saknar tävlingarna lite? ;)

Oj vad fort det går.. Haha!


Något annat jag är stolt över, som inte är något vi gjort direkt men. Jag är stolt över att vi har en bra relation. Nu säger jag ju absolut inte att vi har världens bästa relation, men vi har ju kommit en liten bit på vägen. Det märks mer och mer att vi förstår varandra bättre nu. Ibland räcker det liksom med bara en blick för att han ska förstå vad jag menar, ibland bara en tanke. Det är svårt att förklara, men det är i alla fall något jag är stolt över :)



Postat av: TopRiders

Hej! :)



Du har väl inte missat Sveriges största skvallerblogg inom hästnischade bloggar?



Just nu kan du vinna ett ursnyggt berlockarmband från Joysmyckeria värde 129 kr! Missa det inte!



Vi ses! :)

Kram / TopRiders

2011-02-03 @ 22:48:06
URL: http://www.nattstad.se/Topriders?id=1316625
Postat av: Adina

Hahahh! Åh vad söta ni var när ni hoppade :) grymt höga hopp (a) Okej, jag ska nog inte säga sådär jättemycket kanske, HAHA! :)

2011-02-04 @ 14:21:53
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Elin :)

ni e så himla söta! :)

2011-02-04 @ 17:33:59
URL: http://justlikeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0