Bloggbedömning - Horzeandriders

Vill du att din blogg ska bli bedömd av mig? Släng iväg en kommentar, så lägger jag till dig på kö-listan ;)




http://horzeandriders.webblogg.se/

Bloggens namn: Bra namn som ger en liten "hint" om vad bloggen handlar om! 

Design/bilder: En enkel design, som skulle kunna vara liiite mer avancerad. Lägg gärna till lite info om er/bloggen i menyn, det gör det enklare för nya läsare att veta vilka ni är. Gillar den ljusblå färgen! Bilderna som läggs ut är fina och charmiga, skulle vara roligt att se fler ifrån vardagen i stallet. Försök att lägga in en bild i nästan varje inlägg :)

Inläggen: Bra uppdatering! Ni stavar bra, skriver grammatiskt rätt och använder smilys lagom mycket. Roliga, varierade inlägg som skulle kunna vara liiiite längre, försök fylla ut texten mer (det har blivit kortare inlägg den senaste tiden, i januari var det lite längre vilket var riktigt bra). Ett exempel, när Fanny skrev om Ponnyakuten hade det varit bra om du kanske skrivit lite mer varför du tyckte förra säsongen var bättre, vilken din favoritdeltagare var/är, kanske lagt till någon bild på Tobbe/deltagarna - ja, fyllt ut lite mer! :) Det vore kul att få mer utförliga inlägg om ridpassen också, sånt uppskattas alltid. Ett annat tips är att ni gör lite kategorier, ex "Dagens ridpass", "Hiss & Diss", "Bilder" osv.  

Temat på bloggen: Bloggen har ett tydligt tema som ni följer väldigt bra, good!  

Sammanfattning/övrigt: En rolig och intressant blogg, bra inlägg - fattas lite med designen. Jag tycker ni ska fokusera på att hitta tillbaka till det utförliga skrivandet ni hade i januari. Bra jobbat tjejer! :D

Postat av: Adina

När du skriver om min blogg om sådär typ 18-283 dagar så får du gärna vara lite extra kritiskt (a) (; Och skriv helst inte före jag kommer hem! Dvs tidigast på måndag den 7 typ :) Du lär säkert kunna få in 12 st som är villiga att få deras blogg bedömd innan dess :)

2011-02-22 @ 22:37:24
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: elin

Tack så mycket för en bra bedömning! :))

Ska försöka tänka på det du sa, men det känns som om mycket text blir = tråkigt men det kanske inte är så?

Designen kan jag tyvärr inte göra något åt då jag raderade mitt enda sett att göra dom lite mer avancerade...men ska lära mig gimp åtminstonde någon gång! ;)



Tack ännu en gång!

2011-02-23 @ 21:36:46
URL: http://horzeandriders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0