Utvärdering av DVDn från Hööks.

Tänkte precis skriva "Lördag" som rubrik, men kom på att det är söndag.. För det är det va..? Haha, vilken koll jag har! Ska strax åka upp till Sancho, blir en tur ute i skogen.



Har även kollat klart på Toleranstränings-DVD ifrån Hööks, har gjort lite anteckningar som jag tänkte dela med mig av lite senare. DVDn var rätt bra, även om den var lite dåligt gjord. Bland annat överröstade musiken hon som pratade ibland, och det är ju lättfixat och inget fel som ska finnas med. Tycker faktiskt det kunde varit proffsigare gjort, med tanke på att en DVD kostar närmare 300kr (rätta mig om jag har fel, hittar inte just den skivan på hemsidan för att den är slutsåld). Själva innehåller var det inget fel på, hon kom med bra tips och även berättade lite psykologin kring. Dock tyckte jag säkerheten var lite slapp, en gång trampade hästen på ledrepet för att hon lät det släpa i marken större delar av passet.
Alltså inga större negativa saker, men små saker drar ju ner intrycket ;) Vet inte riktigt om jag tycker den är värd 300kr, sånt här är lätt att googla fram bara - det var inga avancerade saker. Men ändå intressant!

Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

haha, trodde oxå att det var lördag idag. riktigt förvirrande!

2011-04-10 @ 18:56:08
URL: http://sofiacamming.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har sett en demo på den och de andra, blev väldigt besviken..

2011-04-11 @ 21:09:27
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0