Take it easy for a while.

Hädanefter kommer jag enbart blogga för min egen skull, dvs. när jag har lust och tid. Det är fyra grejer i mitt liv just nu som tar mycket tid (skolan, Sancho, datan och sömnen), men jag hinner inte med allt det där, och det har gått så långt att min hälsa inte är på topp direkt.. Som ni säkert förstår är datan det som jag tvingas offra, för något av det andra tänker jag absolut inte ta bort. Skolan är min framtid, Sancho är det som får mig att gå upp på morgonen, och sömnen klarar jag mig inte utan fysiskt. Jag tycker det är skitkul att blogga, men det är också väldigt krävande att tvingas leverera nya inlägg varenda dag. Jag är säker på att ni förstår :)
Detta betyder INTE att jag kommer sluta blogga, jag kommer fortfarande uppdatera om Sancho, lägga ut bilder och sånt som vanligt, men jag tänker inte sitta uppe på nätterna enbart för att förbereda inlägg inför nästa dag. Det funkar inte längre. Det här gäller inte för evigt heller, men just nu kommer min hälsa i första hand.

Postat av: elin

det är rätt tänkt! :) Förstår dig, att förbereda inlägg tar mycket tid. Speciellt när annat också står på "måste göra" listan.

2011-04-07 @ 21:08:55
URL: http://horzeandriders.webblogg.se/
Postat av: Lisaaa

Vad underbart söt han är :')!

2011-04-08 @ 21:57:50
URL: http://islandsheestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0