Sancho i torsdags.

Som sagt blev det mycket pyssel för Sanchos del i torsdags. Började med att tvätta svansen, och sen gjorde jag en inbakad fläta. När jag tog ut den efter en stund såg han ut som en My Little Pony..


Ryktade länge samtidigt som han käkade lite hö. Först stod han bara och petade med mulen, men efter lite klappande och kliande började han ta lite i alla fall. Tillslut åt han upp rätt mycket. Klippte hovskägget och sen drog vi ut på en promenad. Vi stannade vid en äng för en gräspaus, och då tuggade han i sig massa, haha. Färskt gräs kan man ju inte motstå, sötisen. Sen gick vi ner till bäcken där han tog årets första dopp!

Vet att det är drygt att videon är så lång, men jag kunde inte klippa den. Spola fram till runt 3:00 så får ni se när han lägger sig :) Ignorera mitt bäbisprat med han också, hahaha

Postat av: Elin

Det var inte alls drygt, jag kollade igenom hela haha ;)

Såg ut som om han kunde ligga kvar i vattnet en stund :p gullig video!

2011-04-22 @ 21:33:08
URL: http://norrlandsekipage.blogg.se/
Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

Så gulligt med lockig svans :)

2011-04-22 @ 22:46:03
URL: http://sofiacamming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0