På bättringsvägen!

Efter att ha varit sjuk i nästan en vecka är jag grymt trött på att sitta inne. Jag var ju i stallet i torsdags, men annars har jag knappt varit ute. Imorgon ska jag i alla fall till Sancho oavsett hur jag mår, är fortfarande förkyld och halsen är inte riktigt bra, men det ska nog funka. Får ta det lugnt dom första dagarna nu, lite skritturer och pyssel bara. Det behöver Sancho också, eftersom han stått i en vecka. Äldre hästar stelnar ju mycket snabbare, så jag får sätta igång honom lite försiktigt :)

Åh vad jag saknar min lilla favorit!

Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

tråkigt att du är sjuk, krya på dig! :)

2011-04-16 @ 17:14:36
URL: http://sofiacamming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0