Jobbigt beslut.

Jag har haft lite tankar kring det här förut, men jag tror jag har kommit fram till vad jag vill nu. Enda sedan Merlin, min gamla sköthäst, dog har mitt intresse för ridning svalnat. Det blev ju så att jag slutade helt på ridskolan och ägnade all min tid åt Sancho. Sancho är ju mitt allt, han är min allra bästa vän och utan honom vet jag inte vad jag skulle göra. Men tillbaka till ämnet - Sancho kommer antagligen bli den sista hästen jag har hand om, i alla fall på några år. Han har hållt mitt hästintresset uppe, men det skulle inte kännas rätt att bara byta ut honom sen när han inte längre finns. Det här med Mirre verkar inte fungera heller, och jag kommer inte söka efter en annan medryttarhäst. Sancho blir den sista hästen på ett tag, som sagt. Tråkigt kanske, men jag kommer inte känna samma glädje sen när Sancho är borta. Jag tror dock att intresset kommer tillbaka förr eller senare, men det kan nog ta ett tag.


Postat av: Adina

Linnéa!? :'/ Nu blir jag ju ledsen. Men, jag kan ju inte tvinga dig att fortsätta med hästar precis. Men jag hade verkligen önskat att du inte skulle sluta med hästarna. :(

SV: Det kan vara ett skämt, döljer din kommentar - min önskan är att skrämma upp en kompis lite, eheh

2011-04-01 @ 16:11:30
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Mickaela

vad tråkigt:( Men det är nog bra att ha ett upehåll om det känns så ")

Men det ät bara att skicka ett mess om du vill med upp till stallet någon gång,det vet du :)

2011-04-01 @ 20:19:10
Postat av: Amanda

Jag har förlorat tre hästar, alla gånger har jag sagt att jag ska sluta (av ungefär samma anledning som du) men jag har fortsatt. Så säg inte för mycket allt kan ändra sig!

2011-04-01 @ 21:54:54
URL: http://amandahed.blogg.se/
Postat av: Becka

Tråkigt, men jag förstår varför du känner så..

2011-04-01 @ 23:08:21
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0