Dagens ridpass.

Blev en liten kort tur idag. Sancho skötte sig exemplariskt, även den lilla biten vi galopperade. Eller ja, han drog iväg lite i slutet men han är ju ingen robot ;) Det är skönt att han är pigg i alla fall, jag rider mycket hellre en häst med lite fart i än en som man måste driva i varje steg. Föredrar ni pigga eller sega hästar?

Postat av: moa :)

Jag föredrar hellre pigga hästar som är lite i farten, än en häst som man måste driva på under en hel ritt :)

2011-04-19 @ 07:14:49
Postat av: Lilla jag

Jag gillar hästar som är lagom. För långsamma blir bara jobbigt, men det är ju inte så kul med en häst som är för snabb heller. Lagom är alltid bäst! :)

2011-04-19 @ 13:11:39
Postat av: Adina

Helt klart pigga! Red Gabriel idag, han är typ medvetslös. haha! Fick driva som en tok och han gick typ precis fram..

2011-04-19 @ 14:04:26
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Elin

pigga ;) eller något mittemellan..:P

2011-04-19 @ 15:56:08
URL: http://norrlandsekipage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0