Sry för tråkiga inlägg.

Lär antagligen inte bli speciellt roliga inlägg den närmaste tiden, mitt liv är inte på topp nu direkt.
Idag har jag varit ute lite mer i alla fall. Sprang en sväng på morgonen och sen åkte vi in till stan och köpte linser. Tittade lite på glasögon också (jag har ju inga trots att jag egentligen behöver) och jag hittade faktiskt ett par som jag nog skulle kunna tänka mig. Lila var dom, snyggt :) Släkten kom idag också, men nu är det bara moster och hennes hund som är kvar.

Lilla Lisabet :)


Postat av: Mamsen

Hon är väl iallafall den sötaste hund vi känner:)

2010-09-12 @ 07:54:17
Postat av: Linnea

Till mamma: DU känner ingen sötare, men det gör faktiskt jag ;)

2010-09-12 @ 10:46:34
URL: http://sheisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0