Smått stressig dag.

Dagen började inte bra. Jag hittade inte nycklarna och råkade låsa ute mig, kunde inte cykla till skolan med andra ord så jag kom försent eftersom jag fick gå *suck*. Väl efter skolan så var det bara att skynda hem, skynda att byta om och skynda till stallet. Hade nämligen utvecklingssamtal 19.30, och eftersom vi slutade 16.00 idag fanns det inget tid till att slappa.

Jag hatar att stressa i stallet. Jag vill kunna borsta och hålla på med Sancho 45min innan jag rider, känns så taskigt om man bara tar några tag med borsten och slänger på grejerna. Jaja, idag red jag i alla fall inte. Paddocken är som en sandstand = jag vill inte rida där, och skogen skulle jag inte hinna, så jag tog en liten springtur på gärdet med han. Som vanligt var det djupdykning ner i varje grästuva, när det gäller mat är han stark som en oxe och envis som en åsna!

Tror han proppade i sig runt 5 äpplen idag, hade med några stycken och tänkte ge hälften idag och hälften imorgon, men man kan ju inte låta bli och ge honom hela påsen när han är så gullig.. Han vet verkligen hur han ska göra ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0