Sancho har fått en ny kompis!



Titta vilken liten söting vi mötte idag! Den blev helt kär i Sancho och sprang utmed staketet när vi red förbi, fast jag är inte säker på om kärleken var besvarad, Sancho intresserade sig mest för gräset. Sjukt söt var den i alla fall, hade kunnat stå och glo på den hela kvällen men Sancho ville gå efter 5 min, haha.

Sancho var i alla fall pigg och glad idag, kanske inte så konstigt eftersom han stått i 5 dagar ;) Tog en liten runda i skogen, och sen tog galoppade vi lite på gärdet. Sancho försökte rusa iväg, som vanligt, han tänker ju inte alls på att han faktiskt är 26 år och inte borde rusa runt som om han vore 3 år.. Haha, men han får gärna vara en galen 3åring för mig!

På tal om ingenting, om jag hade haft några miljoner hade jag lätt klonat Sancho, sånt kan man ju tydligen göra nu för tiden. Tänk, en liten fölis-Sancho! Han måste varit väldigt, väldigt söt när han var föl. Synd att det inte finns bilder på det :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0