Sådär, nu är jag tillbaka :)

Sitter vid datan för första gången på flera dagar, kom hem från Stockholm igår och idag var det dags för skola igen. Har blivit mycket disskussioner i våran klass, vi är många med starka åsikter, och vi är inte direkt rädda för att stå för vad vi tycker ;) Sverigedemokraterna har ju kommit in i riksdagen, så det är mest det vi disskuterat idag. Jag förstår inte hur folk kan rösta på dom, är folk verkligen sånna jävla rasister? SD vill ju slänga ut alla första-generations invandrare = många i min närhet, t.ex min farmor&farfar. Tycker man kan samla alla SD/rasister på nån jävla ö och släppa en atombomb över dom.. Hehe.

Esh, nu ska jag inte prata politik mer, haha. Blir att åka till saknade Sancho snart, har inte sett han på 4 dagar, och det är mycket ;) Får ta med nått gött till han, då blir han nog glad!

Ni vet väl att om det är något speciellt ni vill jag ska skriva om så är det bara att lämna en liten kommentar? Jag bits inte :)

Postat av: sara

lägg ut bilden på vårat schema:D hihi, snälla(A)

2010-09-20 @ 15:59:00
Postat av: Anonym

typ lite info om dig & sancho ;)

2010-09-20 @ 16:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0